czwartek, 1 lutego 2018

Obsługa Klienta w MotoHID.pl

W poście "Obudowa na kluczyk" przedstawiłem swoją opinie nt. produktu dostepnego w sklepie MotoHID.pl. Niestety ocena nie była korzystna. Produkt otrzymał ocenę tylko 2 / 5.

Jakże wielkie było moje zaskoczenie jednak, kiedy to w dniu dzisiejszym, kurier przyniósł do mnie kolejną - niezamówioną paczke - motohid.pl 

Po otwarciu przesyłki oczom moim ukazała się nowa, inna obudowa na kluczyk "scyzoryk" oraz list własnoręcznie podpisany przez p.Tomasza Golczewskiego, którego treść zamieszczam poniżej.






Jest to dla mnie wzorowy przykład troski o Klienta końcowego, o jego zadowolenie i satysfakcję z zakupu. Jestem pod wrażeniem indywidualizmu w obsłudze i takiego podejścia do tematu oraz moich uwag oraz do samej transakcji.

W kwestii samego produktu (foto wyżej): obudowa wykonana bardzo dokładnie, z białego, czystego plastiku, bardzo dobrze dopasowana i co najwazniejsze smuklejsza i o wiele lepiej prezentująca się na kluczyku. Tym razem produkt oceniam na 5 / 5

Panie Tomaszu, tak trzymajcie, ten poziom obsługi, właśnie ten standard.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.