środa, 28 lutego 2018

Siatka osłona chłodnicy


Przyszła pora na kolejną modyfikację, tym razem będzie to osłona dolnej części w zderzaku. Wykonana będzie z czarnej lakierowanej proszkowo siatki aluminiowej o wymiarach: 100cm x 30cm samo oczko 5mm x 3mm Jest to uniwersalna siatka do zabudowy zderzaków, wlotów powietrza, atrap itp. Wykonana jest z wysokogatunkowego aluminium 1050A, dzięki czemu jest sztywna, a zarazem bardzo dobrze się formuje. Siatka wykonana jest z jednolotej blachy aluminiowej. w trakcie jej produkcji nie powstaje odpad, właściwości mechaniczne są dużo lepsze od tradycyjnych siatek plecionych czy zgrzewanych.


3 komentarze:

  1. Nie wpływa taka siatka na pogorszenie przepływu powietrza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre chłodzenie silnika jest bardzo ważne, zwłaszcza gdy mamy mocniejszy silnik i często to wykorzystujemy. Przepływ powietrza jest też niezwykle istotny, więc musisz sprawdzić jak sobie taka siatka z tym radzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczną siatkę i żadnej różnicy nie zaobserwowałem w temperaturze oleju na świetnie mi znanej trasie do/z pracy. Za to różnica w ilości owadów i wgnieceń w skraplaczu (akurat musiałem wymienić w tym samym czasie) jest ogromna.

    Silnik mam dokładnie ten sam, tylko auto lżejsze.

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.