niedziela, 8 października 2017

HTC Car / AndroidAuto - jakie wybrać wersje softu


Miłośnicy iPhona do których i ja się po części zaliczam, pewnie szybciej zmieniliby auto pod telefon niż telefon pod auto ... w moim jednak wypadku zbieg okoliczności sprawił (pęknięta szybka 5s Grey), że odważyłem się na HTC ONE a9s ze wzgledu na stabilność i kompatybilność współpracy z MirorLinkiem. Z informacji pozyskanych od znawców tematy nie ściągamy oprogramowania ze Sklep Play tylko z nw. linków, ja mam dwie wersje sprawdzone, wiem, że są świeższe, ale te działają u mnie i jak narazie stabilnie. 


Przetestowane i działa na wersjach:

HTC CAR 7.10.612716

Android Auto 2.4.722903-release

Powiem szczerze funkcjonalność fantastyczna, zwłąszcza w połączeniu z Google NOW. Będą relacje na YT ale spokojnie muszę mieć czas.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo moderowania / usuwania komentarzy zawierających wypowiedzi naruszające, mogące naruszać prawo, dobre obyczaje i zwyczaje, bez podawania przyczyny.